hati,nak mengadu pada siape ye.....?

salam all...

lame dah saye tak update blog ni....bak kate blogger2 kat luar sane...dah berhabuk blog saye ni....huhuhuh....agak bz untuk menulis....sbb,mgkn takde mase sgt nak update tu...update ni....bile terasa hati ni sayu je....baru tulah rase nk menulis....
hati ni....ermm...susah nak diterangkan ape yg hati ni rase....pada siape nk mengadu....oh...akhirnye saye dapat jawapan....hanye satu tpt yang paling sesuai untuk saye mengadu....

ye...ALLAH.....saye ade ALLAH yang boleh dgr segala2nya...yang tahu segala2nya...
Ya ALLAH....dgrkanlah bisikan hati ku ini...Ya ALLAH....hanya KAU sahaje yang maha mengetahui ape yang aku rase dan aku tak dapat luahkan dengan sesiapa jua...

Ya ALLAH....aku mohon kepadamu...berilah ketenangan dalam hati ku ini....damaikan hati ku ini....bersihkanlh hati ku ini....

Ya ALLAH.....

mode hati : sangat sayu...:(

Comments

Puan Jiha said…
ida sayang...nape ni huhu...take care ok my dear dear friend

rindu kan masa sekolah2 dulu... i love to meluah hati ngan u...u kan kelab kaunseling ;)
ZaHiDaH said…
jiha...entahlh...hati tak tenang...dgn siape lagi nk mengadu...takmo kcu husband...i shud be ok soon...:-)
happy tgk aqeef dah nk baik...nk comment,tp takde pengalaman...u too...take care ekk...

Popular posts from this blog

Ketika Allah Memilihmu Untukku...