Posts

i _ _ _ _ you

Image

Nyawaku...

Image

Kasih ibu membawa ke syurga

Image
Assalamualaikum...

Pagi2 lagi dah seteresss....huhuhuhu...sabar ida...sabar...Malas nk tulis pasal yg stress tu...nnt2lah...Nak cite pasal ibu tercinta..:)

Semalam...ahad kan...so baliklah klang....abah zafri ade game...so,kami gerak mlm...sampai klang dh nak kul satu...ibu tersengguk2 tunggu kitorang balik...heheheh...ibu...ibu...

ptg ahad ibu antar g kelas...abah zafri penat...br sampai umah...nampak penat sgt...so,mintak tolong ibu antar...mmg dh deal ngan ibu pun...ibu yg akan hantar g kelas...anak ibu sangat...

otw g kelas...nampak ade org jual cempedak..

ida: ermm...mcm sedap je cempedak tu..
ibu: nak ke?tp x boleh mkn banyak...cempedak tu angin..
ida: oooo...mcm nak...sbb mcm dh lame teringin nk mkn...

hahahhaha...mmg dh lame nk mkn pun cempedak goreng...tp x jumpe2.....balik dr kelas tu masuk2 umah ade bau buah-buahan...durian daannnnn cemmpedakk...yesss!!

ok...ibu pun gorenglh...sedap gile bau die...lalu, si anak pun mnlh dengan lahapnye....tetibe ade org sound...
makan cempe…

Alhamdulillah....:)

Image

Kupilih Hatimu

First time dengar lagu ni sangat terpaut....huhuhuhu...x taulh ade kene mengena ke x....tp sangat2 suke lagu ni...tacing dan romentik kot....lalalalala.....:)

Kupilih Hatimu - USSY ft Andhika


ku pilih hatimu tak ada ku ragu
mencintaimu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir setiap nafasku (setiap nafasku)
hembuskan namamu (hembuskan namamu)
sumpah mati (sumpah mati)
hati ingin memilihmu (ku milikmu)
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku ooh janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati tolonglah janga…

untuk tersayang

Khas Untuk Yang Tersayang...



Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu