sesema + batuk = exhausted

dah beberapa hari saye dan en hubby telah mengalami seseman batuk yang agak teruk sehingga memaksa beliau mengambil MC...ciannye die....dahlh tu mate die pun bengkak2 tahan sakit....sakit teruk kami kali ni....hopefully baby zafri tak ape2lah...insyaallah...antibodi die sgt kuat...alhamdulillah...dah 2-3 kali ibu n abah die kena jangkitan virus ni...tp die rilek je...alhamdulillah...

ermm....bile dah sesema n batuk, sangat penat....rase mcm nk tido je...especially time driving...huhuhu.....ya allah...sembuhkanlah penyakitku ini...amin....

Comments

Popular posts from this blog

Ketika Allah Memilihmu Untukku...