my 1st trial


Salam....Yess..aku dah ade blog sendiri...:-)at least boleh share cite2 terbaru...bukannye terer pun wat blog2 nih...saje je try2....tapi mane tau..dah minat..boleh jadik cantik plak nanti..heheheh....my fulll name is nur zahidah binti nordin...boleh panggil aku ida...or zahidah...or zahid..mane2 pun boleh....:-)

yang penting aku adalah aku....ermm...aku asal from klang....tp from last year aku dah stay kt putrajaya...org kate bandar 'plastik'...hahahah...

aku in happy go lucky...but sometimes over mengade..according org yang rapat ngan aku lah...tapi..aku rase biase jer...heheh..takpelah..janji tak menyakitkan hati org,aku rase tu dah cukup....aku dah keje...kat mo3...tapi still blaja gak lagi....penatlah jugak...tapi tu sume utk mase depan...takpe2..susah2 dahulu..senang2 kemudian...

yang plg penting....aku adalah isteri kepd encik mohd faiz n ibu kpd si kecik muhammad zafri...bahagia?definitely!alhamdulillah...aku bersyukur kepd PENCIPTAKU...kerana tlh melengkapkan hidupku dgn insan2 tersayang...

Comments

Popular posts from this blog

zafri kene diarrhea a.k.a cirit birit....huhuhu..

Thanks tok ibu!!!

dah boleh berjalan??